Kérdések...

 2013.05.12. 16:57

Itt ülök a szobámban, csak nézem a szeles fákat és jó zenét hallgatok.

Neked is jó kedved van?

Olyan ritkán lep meg ez a csendes derű. Nem történt semmi különös. Egy barát bebizonyította, hogy nem felejtette el, hogy régen a legjobb barátok voltunk. Mintha a világ egy kicsit helyrezökkent volna. De nem tudom, merre tartok. Azt sem, vele merre tartunk. Ijesztő. Szeretem megérezni, hogy mit gondolnak mások és már azelőtt megakadályozni a katasztrófákat, hogy bekövetkeznének.

De ez gyáva dolog. Ki tudja, mennyi mindent hagytam ki azáltal, hogy másokra figyeltem magam helyett? Úgysem tudok minden bajt elkerülni, nem?

Kíváncsi vagyok, hogy a többi ember hogyan csinálja. Hogy kell befelé figyelni akkor is, amikor a külvilág ordít és kiabál? 

Nem szoktam mások véleményére adni, de a barátaimat közel engedem és szerencsére nagyon sok embert tartok barátomnak. Mégis... azáltal, amit figyelmességnek véltem, nem lehet, a véleményüket előbbe helyeztem, mint kellett volna? Hogy előre meg akartam határozni, hogy mi történjen, mit gondoljanak, hogyan alakuljanak a dolgok? Hol van erre egy mérőműszer, egy teszt? 

És ha ezt tettem, hogyan kell máshogyan?

Ma csak kérdéseim vannak, válaszok nincsenek. De amit mostanában tanulok, hogy a jól feltett kérdések általában többet érnek a legjobb válasznál. Szóval ma kérdezek.

Te hogy vagy?

A bejegyzés trackback címe:

https://forrasjegyzetek.blog.hu/api/trackback/id/tr485296814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása