Inszomnia

 2013.05.22. 22:28

Úgy szeretném, ha már nem lenne semmi dolgom! Ha már nyugodtan ülhetnék este itthon és ha fáradt vagyok, elmehetnék aludni.

Álmos vagyok. Bár ez valószínűleg nagyon enyhe kifejezés arra, amit érzek. 

Voltatok már fent azért reggelig, mert nem mertetek elaludni, nehogy kimaradjon a tanulási idődből? Amikor már túl fáradtak voltatok ahhoz, hogy elhiggyétek, hogy fel tudtok ébredni pár óra után? És aztán csak mennek az órák és egyre zsibbadtabb aggyal ültök és nem haladtok semmit. Idegesek lennétek, de ez a szinte egyetlen pozitívum - nem tudtok, mert túl fáradtak vagytok? :)

Na jó... Témaváltás. 

Vannak olyan barátaitok, akik csak beszélnek hozzátok, de nem hallgatnak meg? Nem beszélgetnek, hanem beszélnek.

Jó-jó. Az igaz, hogy egy blogon az ember ezt csinálja. Mondjuk nem igazán van más interakció, nem? Meg ez olyan napló-jellegű. Még abban sem vagyok biztos, hogy valaki olvassa, ami azért nem biztos, hogy rossz. Ezt a sok katyvaszt, amit össze tudok hordani néhanapján...! :)

Zavaros ez a bejegyzés, légyszi nézzétek el nekem. Fáradt vagyok, megpróbálok aludni kicsit. 

Nektek is szép álmokat, kedves Olvasó!

A bejegyzés trackback címe:

https://forrasjegyzetek.blog.hu/api/trackback/id/tr465313705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása